In samenwerking met onze partner TOPdesk organiseren we op woensdag 6 november 2024 een event waar je kennis kunt maken met Enterprise Service Management (ESM)-software. Ontdek hoe je met TOPdesk je IT-service naar een hoger niveau tilt en de werkdruk op de IT-afdeling verlaagt. Bijvoorbeeld door het beheer van incidenten, assets en rapportages te stroomlijnen en het vergroten van de zelfredzaamheid van medewerkers en leerlingen door de inzet van een selfserviceportal.

 

Wil jij gebruik maken van deze kans om je IT-service ook naar een hoger niveau te tillen en zo de werkdruk te verlagen? Meld je dan nu aan via het formulier.

 

Krijg inzicht in

 

  • Welke ongemakken op een servicedesk kunnen worden verholpen met TOPdesk
  • Wat TOPdesk voor Quadraam heeft betekend en hoe zij de implementatie hebben ervaren
  • Hoe TOPdesk de efficiëntie van je servicedesk helpt verbeteren
  • Hoe TOPdesk ondersteunt bij het voldoen aan het Normenkader IBP

Laat Quadraam je inspireren

 

Gerard Lodders, IT-manager bij Quadraam, vertelt je graag meer over het gebruik van TOPdesk binnen zijn organisatie: 

 

"Asset management binnen TOPdesk heeft ons geholpen om efficiënt gebruik te maken van middelen, risico's te verminderen en de waarde van onze bezittingen te maximaliseren waarmee het jaarlijkse bestelproces van nieuwe apparatuur beter gestroomlijnd kan worden."

 

Klinkt dit interessant en wil je hier nu meer over weten? Kom langs en krijg antwoord op al je vragen.

Programma

  • 09:30 - 10:00 - Inloop
  • 10:00 - 10:15 - Openingspresentatie TOPdesk 
  • 10:15 - 11:00 - Training 'Waarom TOPdesk?'
  • 11:00 - 11:15 - Koffiebreak 
  • 11:15 - 11:45 - Gerard Lodders over gebruik van TOPdesk bij Quadraam
  • 11:45 - 12:25 - Demonstratie TOPdesk Essential
  • 12:25 - 12:30 - Afsluiting
  • 12:30 - 13:30 - Lunch

Praktisch

Datum: 6 november 2024

Tijd: 9:30 - 13:30u

Locatie: Hoofdkantoor TOPdesk Nederland in Delft

Adres: Westlandseweg 40, 2624 AD Delft

Sprekers

  • Business Unit Director Education TOPdesk
  • Dion Franken, Consultant Education TOPdesk
  • Gerard Lodder, IT-Manager Quadraam
  • Michael Steen, Accountmanager Education TOPdesk