In samenwerking met onze partner TOPdesk organiseerden we op woensdag 6 november 2024 een event waar je kennis kon maken met Enterprise Service Management (ESM)-software. Hier ontdekten de aanwezigen hoe zij met TOPdesk hun IT-service naar een hoger niveau tillen en de werkdruk op de IT-afdeling verlagen. Bijvoorbeeld door het beheer van incidenten, assets en rapportages te stroomlijnen en het vergroten van de zelfredzaamheid van medewerkers en leerlingen door de inzet van een selfserviceportal.
Krijg inzicht in
- Welke ongemakken op een servicedesk kunnen worden verholpen met TOPdesk
- Wat TOPdesk voor Quadraam heeft betekend en hoe zij de implementatie hebben ervaren
- Hoe TOPdesk de efficiëntie van je servicedesk helpt verbeteren
- Hoe TOPdesk ondersteunt bij het voldoen aan het Normenkader IBP
Laat Quadraam je inspireren
Gerard Lodders, IT-manager bij Quadraam, vertelt je graag meer over het gebruik van TOPdesk binnen zijn organisatie:
"Asset management binnen TOPdesk heeft ons geholpen om efficiënt gebruik te maken van middelen, risico's te verminderen en de waarde van onze bezittingen te maximaliseren waarmee het jaarlijkse bestelproces van nieuwe apparatuur beter gestroomlijnd kan worden."
Praktisch
Dit evenement heeft inmiddels plaatsgevonden op woensdag 6 november 2024.
Sprekers
- Business Unit Director Education TOPdesk
- Dion Franken, Consultant Education TOPdesk
- Gerard Lodder, IT-Manager Quadraam
- Michael Steen, Accountmanager Education TOPdesk